Training Comunicare Organizationala

Cat de bine poti citi alti oameni? Intelegi ce motiveaza alti oameni? Te poti descurca cu persoane dificile in momente grele? Oamenii care comunica foarte bine pot face toate aceste lucruri. Ei pot analiza foarte repede un grup de persoane, pot analiza rapid o situatie, pot purta orice discutie si pot reda infomartiile foarte eficient. A comunica eficient este o calitate esentiala pentru a avea succes in business. Trainingurile de comunicare organizationale sunt croite pe nevoile oricarei companii, fie ca discutam despre comunicarea interdepartamentala sau comunicarea in cadrul echipelor. Scopul comunicarii este acela de a le transmite mesajul altora cat mai clar si eficient.
Transmiterea mesajului tau este extrem de important pentru a progresa. Pentru a face acest lucru, trebuie sa intelegi care este mesajul pe care vrei sa-l
transmiti, trebuie sa cunosti publicul caruia i-l trimiti si modul în care acesta va fi perceput . De asemenea, trebuie sa cunosti si contextul situational si cultural atunci cand comunici.

COMUNICA CU TACT SI DIPLOMATIE: CE SA SPUI SI MAI ALES CUM SA SPUI
Cursul de comunicare organizationala va:
• Oferi participantilor o privire de asamblu asupra procesului de comunicare
• Oferi metode pentru a imbunatatii ascultarea activa
• Oferi un plan de urmat pentru a formula e-mailuri clare si concise

OBIECTIVELE TRAINING-ULUI:
La finalul training-ului participantii vor:
• Sti de ce abilitatile de comunicare sunt esentiale atat in mediul personal cat si in mediul profesional.
• Invata modele si metode pentru o comunicare eficienta.
• Intelege cum preconceptiile si perceptiile pot altera comunicarea.
• Sti cum sa foloseasca comunicarea non-verbala.
• Sti cum sa comunice in scris (via e-mail) eficient.
• Dezvolta un plan pentru a-si imbunatatii abilitatile de comunicare.